Svatební servis
Svatba je nepochybně výjimečným dnem v životě nás všech. Zkušenosti z organizací svatby většina lidí nemá, ale asi se shodneme, že by to mělo proběhnout dobře a v klidu. Umíme s tím pomoci. Jak? To se dočtete na této stránce.
Svatbu si můžete organizovat sami, nebo Vám můžeme významně ulehčit práci a přípravu svatby z Vašich ramen sejmout. Záleží na Vašich preferencích, finančních možnostech, ochotě družiček a svědků..... Umíme dodat kompletní svatební servis, ale rozhodně to není podmínkou.
Náš svatební servis spočívá v kompletním zajištění, zprostředkování a koordinaci všech služeb, které během svatebního dne klienti využívají. Vzájemně získanou důvěru během osobních schůzek pak můžeme využít k přípravě ideálního řešení s ohledem na Vaše preference i finanční představy. Komunikujeme za Vás s dodavateli a zajišťujeme nejlepší cenové nabídky, vše potřebné vyřešíme.
Zajišťujeme dekorování a přípravu svatebního místa, interiéru i exteriéru. Přípravu a instalaci květinové výzdoby od stolů až po slavobránu, vše ve spolupráci s šikovnou svatební floristkou. Přípravu svatební tabule včetně zasedacího pořádku. Vypracujeme Vám harmonogram svatebního dne a následně pohlídáme jeho hladký průběh.
V neposlední řadě je naší prací svatební koordinace, v rámci které je Vám svatební koordinátorka během svatby Vaší pravou rukou. Zajistí vítání hostů a předání informací o průběhu svatebního dne. Provede hosty hladkým průběhem svatebního obřadu, focení a dalších aktivit. Dokrájí za Vás dort a udělá drobný úklid nebo rozdá úkoly obsluze. Zkrátka dohlédne na chod celého dne. V případě jakýchkoliv problémů se obracíte právě na ni. Nabízíme i možnost moderace. Vy tak máte čistou hlavu a řešíte pouze informace, které jsou pro vás užitečné a důležité.
Velkou výhodou je možnost ubytování svatebčanů přímo v místě konání svatební hostiny. Ne vždy jsou pozvaní hosté z jednoho města. Těm, kteří to mají k domovu kus cesty, nemusíte shánět odvoz a díky tomu nemusíte mít na svatbě několik řidičů, kteří si svatbu pořádně neužijí. Stačí využít ubytování přímo v hotelu. Pro krásnou, romantickou a bezstarostnou svatební noc můžeme novomanželům připravit svatební apartmá. Fotogalerii apartmá naleznete ZDE.
Naše kuchyně dodá kompletní cateringové služby, máme pro Vás nachystané varianty svatebního menu v několika cenových kategoriích s bohatým výběrem výborných jídel. Nezapomínáme ani na dětská jídla, vegetariánské a veganské pokrmy. V případě zájmu Vám připravíme na hotelové terase grilování. V rámci cateringových služeb Vám poskytneme také obsluhovaný bar.
O nevěstu a svatební šaty snů pečují naše milé kolegyně ve svatebním salonu Veronica ve Zlíně. Jsou to profesionálky ve svém oboru, šaty Vám dokážou upravit na míru a během zkoušek doladíte svůj svatební look k dokonalosti. Nezapomínáme ani na líčení a účes.
Náš fotograf se postará o zachycení krásných okamžiků z Vaší svatby. Může zůstat na obřad a novomanželské focení, ale také celý den. Upraví pro Vás kolem 200 ks fotografií a dle domluvy Vám připraví i svatební fotoknihu.
Nabízíme možnost svatebního videa, které podtrhne jedinečnost celé svatby a budete se tak moci kdykoliv živě vrátit k Vašemu výjimečnému dni.
Námi doporučená kapela nebo DJ Vám zahrají naprosto cokoliv a postarají se o skvělou zábavu.
Jednoduše řečeno, plníme Vaše přání a jsme připraveni i na přání originální a netradiční.
To všechno pro Vás dokážeme zařídit, stačí si jen přát.
Organizace svatby je velmi specifická disciplína. A protože chceme být nejlepší i v tomto, přizvali jsme si za tímto účelem profesionály ze svatební agentury. Můžete se tedy spolehnout, že Vaše svatba bude mít špičkové vedení. Velké zkušenosti spolupracujících odborníků jsou dostatečnou garancí kvality a Vašeho bezstarostného svatebního dne. Svatební management a koordinaci jsme si připravili ve třech úravních. Je to v závislosti na velikosti Vaší svatby a na pronajatých prostorách.
A co je tedy součástí služeb svatebního managementu a koordinace svatebního dne?
- Komunikujeme s Vámi, rezervujeme termíny, prostory a ubytování pro Vaši svatbu
- Zorganizujeme prohlídku prostor a svatebního místa
- Nabídneme a zprostředkujeme dodavatele z našeho portfolia
- Zajistíme s nimi komunikaci, cenové nabídky, fakturaci
- Připravíme místo před akcí
- Sestavíme a odsouhlasíme si s Vámi harmonogram svatebního dne
- Připravíme zasedací pořádek podle zvyklostí nebo podle Vašeho přání
- Zapůjčíme dekorace z našeho fundusu: textilie, stojany, uvítací tabule, vázy na stoly, svícny a svíce a podobně.
- Zajistíme následný úklid, praní, mytí zapůjčeného fundusu
V našem areálu je také atraktivní prostředí pro samotný obřad. Pokud by Vás tato varianta lákala, můžeme Vám zajistit:
- Zapůjčení, dovoz a instalaci slavobrány
- Přípravu obřadního místa
- Výzdobu slavobrány textiliemi případně květy v barevném konceptu svatby
- Zajistíme termín a čas obřadu na matrice
- Poskytneme profesionální koordinaci ve Váš svatební den (8-10 hodin)
Pokud našim profesionálům svěříte organizaci příprav a koordinaci svatebního dne, ušetříte si mnoho starostí. Cena této služby se odvíjí od velikosti Vaší svatby. Na první schůzce se seznámíme s Vašimi požadavky a rádi Vám představíme možnosti naší podpory a cenové úrovně této služby.
Klientům, kteří nevyžadují kompletní servis umíme také vyhovět. Pokud máte šikovné družičky nebo svědky a svěříte jim organizaci Vaší svatby, je to pochopitelně možné. Pokud si zajistíte sami hudbu, květiny, výzdobu, fotografa .... bude to v pořádku. Na přípravných jednáních si rozdělíme úlohy a pochopitelně to zohledníme v kalkulaci.
Děkujeme Vám za důvěru a těšíme se na Vás!